7.00-8.15 | Schodzenie się dzieci. Przygotowanie do zajęć. Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań. Bezpośrednie kontakty z nauczycielem. Zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne. Gry planszowe. Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym lub mającym trudności. |
8.15-8.30 | Poranne ćwiczenia i zabawy ruchowe. |
8.30-9.00 | Przygotowanie do śniadania: czynności higieniczne, porządkowe, pełnienie dyżurów. Śniadanie. |
9.00-10.00 | Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne z całą grupą realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Zabawy ruchowe, tematyczne organizowane przez nauczyciela. |
10.00-11.00 | Zabawy dowolne zorganizowane według zainteresowań dzieci. Zabawy ruchowe, artykulacyjne, ortofoniczne, słuchowe. |
11.00-12.00 | Pobyt na świeżym powietrzu – gry i zabawy ruchowe w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze, spacery i wycieczki , zabawy dowolne. |
12.00-12.30 | Przygotowanie do obiadu: czynności higieniczne, porządkowe, pełnienie dyżurów. Obiad. |
12.30-13.00 | Rozchodzenie się dzieci. |
13.00-13.45 | Odpoczynek poobiedni: kwadrans na bajkę, słuchanie muzyki relaksacyjnej. Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu. Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym lub mającym trudności. Utrwalenie zdobytych wiadomości. |
13.45-14.00 | Przygotowanie do podwieczorku: czynności higieniczne, pełnienie dyżurów. Podwieczorek. |
14.00-15.30 | Zabawy dowolne zgodne z zainteresowaniami dziecka w sali lub na powietrzu. |
15.00-16.00 | Rozchodzenie się dzieci. |